niedziela, 23 sierpnia 2015


Sobota, inaczej zwana dniem relaksu minęła mi strasznie i nie miała nic wspólnego z odpoczynkiem.  Cały dzień towarzyszył mi okropny ból zęba, przez co nie mogłam się na niczym skupić, a oczywiście miałam zaplanowanych wiele rzeczy do zrobienia. Całe szczęście tabletki przeciwbólowe zadziałały i noc minęła spokojnie. W międzyczasie zdążyłam zrobić małe zakupy i kupić coś, na co polowałam od dłuższego czasu.

Trzy urocze metalowe pudełka. Są one różnych rozmiarów i można w nich przechowywać przeróżne , niewielkie bibeloty. Za wszystkie zapłaciłam ok. 11 zł i kupiłam je w sklepie WSZYSTKO PO 4 ZŁ. 

 
      
  Skusiłam się również na nieco mniejsze, kartonowe pudełeczko, które kosztowało mnie 5 zł.

 

A Wy lubicie takie cuda? :)

3 komentarze:

  1. Anonimowy24/8/15

    Świetny pierwszy post :) oby tak dalej !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczka są super! Bardzo lubię kolory! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, oby tak dalej :)
    Uwielbiam takie ' duperelki ' zwłaszcza, że tak świetnie wyglądają.
    Zapraszam na nowy post: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/08/ulubiency-miesiaca-sierpien.html#more

    OdpowiedzUsuń