poniedziałek, 14 września 2015

czyżby zbliżała się jesień ?

Niedzielne popołudnie spędziłam w bardzo miłym, rodzinnym towarzystwie. Pogoda dopisywała, więc posiedzieliśmy trochę na dworze,a później zrobiliśmy sobie małą wycieczkę rowerową. Niestety, wieczory są już chłodne i najlepiej spędza się je pod kocem, z kubkiem ciepłej herbaty.


Niedługo wybieram się na wesele i planuje własnoręcznie zrobić kartkę. Znalazłam nawet kilka przykładów na internecie, ale nie mogę się zdecydować, na której się wzorować :(
                                                                              Pomożecie ?
                                                                                    
                                                      
 
czy


Dobranoc!


18 komentarzy:

  1. Nie dziwię się że, nie mozesz się zdecydować bo wszystkie są piekne :) powodzenia!

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ostatnia kartka po prawej najlepsza :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Osobiście uwielbiam jesień! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow! Bardzo ładne kartki :) Masz duży talent ;) Myślę, że młoda para byłaby zadowolona z każdej lecz wydaje mi się, że najlepszym wyborem jest ostatnia :)

    Zapraszam również na mojego bloga. Będzie mi niezmiernie miło gdy coś po sobie zostawisz KLIK (:
    Pozderki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza kartka jest cudowna! :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki są takie ładne! Ale wybrałabym trzecią. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki są fajne, ale ostatnia spodobała mi się najbardziej :)
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w serduszko na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są przepiękne :)
    Może po prostu zrób tą, która jest dla Ciebie najprostsza do zrobienia? :D
    Ostatnia jest bardzo oryginalna ;)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie że jesień przyszła wraz z pierwszym września.
    Ledwie się zaczął, a już wszystkie liście zżółkły a połowa spadła.
    według mnie, najlepsza pierwsza kartka, ale wszystkie są naprawdę
    śliczne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do wieczorów, to jeszcze nie dawno byłam na placu zabaw o 20:00, a teraz już o 19:00 jest ciemno :( Co za tym idzie, jest też zimno :( Jeśli chodzi o kartki na wesele, to są naprawdę śliczne, ale mi najbardziej podoba się ta pierwsza :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19/9/15

    Moim zdaniem pieresza kartka jesy najlepsza!
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie własnoręcznie robione kartki są najlepsze!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. O własnoręcznie robione kartki są świetnym rozwiązaniem :D
    ______________________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  14. To pierwsze serduszko jest cudowne! w sensie ten wzór na boku, można zamiast na sercu (bo kojarzy mi się z walentynkami) zrobić ten wzór na gustownym prostokącie ;)) Mega pomysł z samodzielnością! ;))

    Fajnie tutaj!
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Jest mi niezmiernie miło, że go odwiedzasz, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, bo u mnie nowa notka! ;)) Może Ci się jeszcze bardziej spodoba i zostaniesz ze mną na stałe?:) Ja obserwuję, bo ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, fajny pomysł

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki są świetne *.*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza karteczka jest taka urocza *.*
    Do mojego miasta jesień już z pewnością zawitała. Jestem mega zadowolona bo to moja ulubiona pora roku.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Robienie kartek własnoręcznie? Hardcore, powodzenia! Pozdrawiam :)

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń